analizaphotography

03.

Posted in Uncategorized by analiza on 18 Maj 2009

 Plener.

Właśnie wróciłam z Chęcin.

Strasznie szkoda, że czas pozwolił mi być tam jeden jedynie, ostatni dzień, ale myślę, że wykorzystałam go odpowiednio :)

ac877bcb6b

Chociaż pół-dobrowolnie pozwoliłam zaciągnąć się w góry w klapkach /o, zgrozo!/, chociaż pod koniec nogi odmiawiały posłuszeństwa, choć odezwały się stare kontuzje, choć złamałam tygodniową dietę, chociaż nie wiem czy nie żyją we mnie czasem jakieś małe wredne kleszcze ….. to i tak BYŁO WARTO :)

Już nie mogę się doczekać efektów podkradania Leszkowej modelki :) Najprawdopodobniej coś wrzucę już za kilka dni :)

___

ah, ale teraz witaj, szara rzeczywistości! Niedziela naładowała mi baterię, muszę ją teraz szanować i oszczędzać bo… niestety życie szykuje mi bynajmniej fotograficzny maraton: na biurku czeka mur książek, książeczek, notateczeczek i konspektów. W kolejce kolokwia i egzaminy szczerzą swoje wredne UJotowskie zębiszcza.
Nie dam się.
Taki jest plan.

Narazie nie ogarniam :)

Skomentuj

