analizaphotography

multipleTitle

Posted in Uncategorized by analiza on 18 sierpnia 2009

Właściwie to podoba mi się to zdjęcie:

oow górze leci latawiec, wiatr przeszywa zapachem morza a ania kijewem na molo foci, o.
sea

ad. dolina kreatywna

Takie już całe moje życie – wszystko na ostatnią chwilę. Powoli staje się to denerwujące, zdjęcia na konkurs dolinykreatywnej wysłałam o 22:05. Oczywiście ostatniego dnia. Porażka, mam nauczkę na przyszłość. Na szczęście jestem cudownym rocznikiem 89 więc mam jeszcze 2 lata na wzięcie udziału w tym konkursie ;]
Zresztą, może moja mama ma rację – wszystko chciałabym mieć już, teraz, na wyciągnięcie ręki, wszystko zdobyć łatwo i bez wysiłku. A może tak się właśnie nie da…? może trzeba tyrać, działać, próbować, uczyć się.
Tak sobie teraz myślę, że jak już zdam / bo innej opcji nie dopuszczam / te cholerne egzaminy to kupię sobie książkę o fotografii. Albo pożyczę – bez szaleństw :p

ad. przemyślenia osobiste

Wczoraj dowiedziałam się rzeczy strasznej, która po nocy spać mi nie daje. Znajomy uświadomił mnie – zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami łopatologii – prosto i dobitnie, jacy są …fotografowie.
Generalnie – bo w to, że są wyjątki wierzyć po prostu MUSZĘ – zdecydowana większość z nich / bo mowa o męskiej części oczywiście / używa aparatu głównie w niecnych celach, jak łudzenie dziewczynek karierą po to jedynie, by potem chwalić się rozbudowaną galerią na swoim harddrive’ie podczas spotkania z kolegami. A fe, panowie, a fe. Bardzo nieładnie.

Najlepszym przykładem na tą  teorię jest portal maxmodels.pl . 70% profili fotografów to właśnie tacy napaleni posiadacze wypasionych cyfrowych lustrzanek z autofocusem i funkcją makro, oferujący swoje usługi oczywiście w ramach „powiększenie folio”. Smutne tylko to, że wiele dziewczyn lgnie do w/w osobników z niewiadomych powodów… A potem jest ból i zgrzytanie zębów ;p A wystarczyło przemyśleć wiarygodność osobnika :]

Tagged with: , ,

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. PJ said, on 20 sierpnia 2009 at 17:43

    Fajne zdjęcie, ale plasterek bym wystemplował ;)


Skomentuj

