analizaphotography

15.09

Posted in twilight by analiza on 15 września 2009

.konstytucja?  – przetrwałam.
.wszystko, co najgorsze już za mną. od tej chwili już nic nie zależy ode mnie.
.niesamowita ulga. nareszcie odczuwam pełen komfort psychiczny. wracam do siebie.

wordpresDSC_8870takie jakieś szarości udało mi się cyknąć podczas kwiaciarnianej sesji.

[ w sumie to nie pasuje do mojego dzisiejszego nastroju bo dziś czuję się tak, jakby ktoś  mnie uratował , zabrał ciężar, z którym męczyłam się od dłuższego czasu ] .

dziś? pełna energii do działania. twórczego i tego mniej twórczego.

p.s. za kciuki dziękuję bardzo :)*

a tak całkiem btw. właśnie pojawił się trailer Księżyca w Nowiu ^^ a jako że jestem zdeklarowaną fanką książkowej serii i nie mogę się doczekać 20.11.2009 muszę się podzielić nowinkami. Najchętniej wkleiłabym go na bloga ale nie umiem…;o
__
edit już umiem:

Skomentuj

