analizaphotography

21/09

Posted in Uncategorized by analiza on 21 września 2009

Siedzę w pracy.
Oczywiście zamiast wziąć się za stos papierów wyszukuję sobie coraz to nowe zajęcia byleby tylko nie pchnąć ich do przodu.
Jestem w pracy od 08.00 i mam już dogłębnie przestudiowanego pudelka, [także zagraniczne serwisy plotkarskie], plfoto, devianta i Bóg wie ile serwisów fotograficznych jeszcze. Patrzę.
[ A moje papiery zepchnięte w szary kąt cichutko jęczą.
coraz ciszej :) ]

22070004111

Chociaż z drugiej strony człowiek musi się rozwijać, a ja takie formy edukacji doceniam najbardziej.

W ogóle stwierdzić trzeba że lubię patrzeć.
Nie wiem, czy to już ‚zboczenie zawodowe’ czy jakaś nabyta/tudzież odkryta/ cecha charakteru ale naprawdę wole jedną mocną fotografię od stosu pięknych słów. Kiedyś preferowałam poezję.
Teraz wiem, że zdjęcie też może być KLUCZEM, który otwiera naszą wyobraźnię.
Przenosi emocje.
Czasem oddziałuje mocniej niż najlepszy wiersz.
Czasem góruje nad filmem, w którym zbyt dużo dzieje się zbyt szybko i naprawdę ważne obrazy uciekają naszym oczom.

A chwilę trzeba zatrzymywać.
Trzeba ją kontemplować.
Pieścić.

Lubię, kiedy zdjęcie do mnie „mówi”.
I lubię, kiedy śni mi się po nocach.
Kiedy dopowiadam historię.

Wtedy przypominam sobie, co to magia fotografii.
I dlaczego tak chcę ją odnaleźć.

Skomentuj

