analizaphotography

30.09

Posted in Uncategorized by analiza on 30 września 2009

za profesorem Stelmachem:

Znam pięć definicji klęski żywiołowej. Jeśli wliczyć Uniwersytet, to będzie szósta.

źródło: Lexopedia

tak, całym sercem identyfikuję się z tym stwierdzeniem.

Wczoraj na przykład definitywnie pozbyłam się złudzeń że ktokolwiek panuje nad tym co dzieje się wewnątrz Uniwersytetu.
Najpierw musiałam wystać się w megawielkiej niepodporządkowanej żadnym logicznym regułom kolejce tylko po to, żeby dowiedzieć się, że mój indeks podobnie jak kilku innych nieszczęśników zaginął w akcji :o
Jakież było moje zdziwienie gdy po przeszukaniu miliona szuflad, szufladek, półek i półeczek nasze indeksy /co bezpośrednio wiąże się z szansami na zarejestrowanie się na przedmioty, zaliczenie roku i innymi błahostkami/ po prostu wyparowały.
Ani widu ani słychu.
A Pani z Sekretariatu /mniej prestiżowy tytuł, acz równie związany z nieograniczoną władzą, co Pani z Dziekanatu/ stwierdza, że Ona wszystkie indeksy zostawiła i to nie jej wina. o.

oczywiście ta mrożąca krew w żyłach ma swój prawie happy-end bo przynajmniej ja swój indeks odnalazłam.

szczęście początkującego najwyraźniej :)

__

znów plener, plener, plener, PLENER ! .
znów być w pełni nie mogę.
znów na przeszkodzie stoją studia.
ale.. dam radę jakoś.
pewnie pojawię się w sobotę… :)

na pewno będzie fajnie:) to wiem na pewno ;D

12

Skomentuj

