analizaphotography

07.10

Posted in Uncategorized by analiza on 7 października 2009

plfoto
__

straszną mam ostatnio chęć na zdjęcia.
focić focić focić.
może już w tym tygodniu coś zdziałam.
na pewno w przyszłym.
bo plener. i wogóle.

ostatnio też /niewątpliwie w związku z napędzającą mnie weną/ powróciły moje myśli o zakupie cyfry. a fe jak to brzydko brzmi. :)

…ale, chociaż chcę móc cykać milion fotek i zapisywać je na superszybką karciochę pamięciochy bo móc je zaraz obejrzeć na laptopie, to jednak boję się digitalizacji mojej wyobraźni.
bo ciężko nie zauważyć, że poziom zdjęć spada wprost proporcjonalnie do ilości klatek zamkniętej w cyfrowej matrycy.
znaczy się kupno cyfrowej lustrzalnki = zagłada.
możliwość zrobienia nią miliona ujęć i kadrów psuje nasz mózg.
wyłącza myślenie.

a to właśnie lubię w analogach.
trzeba myśleć.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Piotr Jaroń said, on 7 października 2009 at 13:10

    Dobrze gadacie Towarzyszko ;). Dodam, że ja lubię jeszcze w ciemni posiedzieć i patrzeć jak na odbitce obraz się rysuje :-)

    Pozdrawiam i życzę udanych i pięknych zdjęć ;-)


Skomentuj

