analizaphotography

19.10

Posted in Uncategorized by analiza on 19 października 2009

po plenerze już.
jak zwykle tylko przelotem.
ale cieszę się, że się uparłam i dojechałam.
bo tacy Oni fajny wszyscy.
choć tylko sobotnio i krótko i deszczowo to każda chwila spędzona tam była warta dzisiejszego kataru.
naładowałam swoje baterie.

dlatego wszystkich fotozapaleńców tamtejszych pozdrawiam cieplusio.
chociaż dopiero teraz rozeznaję się kto był kim :)
__
ku mojemu zadowoleniu stwierdzić też muszę, że wypstrykałam 5 klisz /conajmniej, bo wciąż nie mogę się doliczyć/, które niezwłocznie muszę wywołać. mam nadzieję, że nic poza standardową ostrością tam nie zepsułam… ale to się jeszcze okaże… :)

Tagged with: ,

Skomentuj

