analizaphotography

22.10

Posted in Uncategorized by analiza on 22 października 2009

dziś dostanę ilfordaaa…! :)
głupawka kompletna tak strasznie wyczekiwać na klisze, na których najprawdopodobniej i tak coś jest nieostro ;p
ale nic na to nie poradzę – tak już mam :)
kiedy robię zdjęcia to działam jak mały huragan. /taki maleńki:p/

chociaż tak naprawdę przyjęłam to do wiadomości dopiero wczoraj.
Olśnienie przyszło o 18.08 :)

tak strasznie lubię to uczucie, zaraz przed naciśnięciem spustu migawki, kiedy wstrzymuję oddech, wyczekuję na odpowiedni moment, kiedy jednocześnie milion myśli w głowie co mogłoby jeszcze być inaczej i kompletna cisza.
moje przywatne ying i yang.

i co tam, że muszę wyglądać wtedy jak wariatka :)

wczoraj też uległy zmianie moje poglądy nt. fotografów studyjnych.
tj. nabrałam do nich szacunku :)
nie taka prosta sprawa wyczarować coś w czterech zamkniętych, ciasnych ścianach, klaustrofibicznie zamykających horyzont.

a wszystkie zmiany odbyły się we mnie w ciągu niecałych 3-ech godzin w studio… :)

na dodatek zmarnowanych :p bo z 200 zdjęć żadne nie nadaje się do pokazania światu :p
ale żeby było śmiesznie pokażę je na dowód, że NIE POTRAFIĘ :p
o:
DSC_1180DSC_1287DSC_13061 kopia;DDD
bo najważniejsze to mieć dystans do swoich prac :)

Skomentuj

