analizaphotography

23.09

Posted in Uncategorized by analiza on 23 października 2009

troszeczkę zawiedziona dziś.
wczoraj, gdy dowiedziałam się, że z kliszą którą kupiłam przez alledrogo jest coś nie tak, aż się we mnie gotowało. Bo jest różnica pomiędzy MOIMI niedoświetleniami, poruszeniami czy nakładankami a…wadami fabrycznymi kliszy… :(
W lipcu byłam tak strasznie zadowolona z ilforda, że po prostu postawiłam na pewnika, nie spodziewając się takiego ciosu w plecy :P

Ale po roku /matko, jak to zleciało!/ korzystania z kijewa nauczyłam się akceptować niespodzianki. Tak więc z pokorą przyjmuję władcze ambicje mojego sprzętu i klisz mych.
Ave!

na szczęście kilka udało się uratować :)

jeszcze raz plenerowicze:
/przedstawiać raczej nie trzeba:)/
82830001
82830004
82830007
82860008
82860005
a to ja oczami holgi mej i … /?/ no właśnie nie wiem czyj to fot właściwie :)
82830008
__
a dołek jest ciągle, ale zwalczam sukcesywnie.
muzyką leczę się.
i dobrymi słowami ;)*

Skomentuj

