analizaphotography

26.10

Posted in Uncategorized by analiza on 26 października 2009

Ten weekend nie należał do tych długich, przyjemnych i leniwych. 2 sesje w ciągu 2 dni. Padam na ryjek. Ale… było warto.

W sobotę odwiedziła nas Patrycja /aka. paajka/
DSC_98131wordpress
lubie2
a tu paajka jako Anna Mucha we własnej osobie:
jeszcze młoda i piękna :)
DSC_97321
DSC_9606tadaaamm,
tym oto sposobem oswoiłam studio :)

___
W niedzielę za to gościliśmy piękną Nikę , ale zdjęcia z tej sesji dołączę później, bo nie miałam okazji jeszcze wziąć je w swoje łapki :)

a najprawdopodobniej już w środę zobaczymy co zdziałałam na kievie, huhuhuu :)

___
oczywiście wszystko co narazie pokazuję posiadam dzięki miłosierdziu i uprzejmości Leszka, który cierpliwie pożycza mi syfrę swą, nie narzekając przy tym nic a nic, za co niezmiernie Mu dziękuję,
…acz mam nadzieję, że zapomni o tym domku na Mazurach  :)

Tagged with: , , ,

Skomentuj

