analizaphotography

13.11

Posted in Uncategorized by analiza on 13 listopada 2009

z okazji mianowania mojego zdjęcia „zdjęciem miesiąca” otrzymałam 2 nagrody rzeczowe, za które dziękuję ślicznie. no przynajmniej za jedną :) owe nagrody to albumy fotograficzne. nietrudno zgadnąć, że album niemieckiego pejzażu niekoniecznie absorbuje mnie na tyle by wpatrywać się w obrazy w nim zawarte przez czas dłuższy niż 3 sek, za to druga nagroda… mhmm… :) zresztą popatrzcie:
skanuj0006okładka i zarazem mz najlepsze zdjęcie w albumie.

a tu…^^
skanuj0005i kilka godnych zapamiętania:
skanuj0002
skanuj0004
skanuj0001skanuj0003no poprostu niesamowite no.

________
ale ten wpis miał być o albumach z tą różnicą że o tych, hm… rodzinnych.

już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem poskanowania rodzinnych fotografii, by jakoś je ocalić przed niszczącą siłą upływającego czasu.
niestety mój skaner znajduje się w stanie agonalnym, więc średnio je „odświeżyłam”, za to postanowiłam kilka z nich zamieścić na tym blogu.
skanuj00083skanuj00082skanuj0008skanuj0009skanuj0011a to para najlepszych i najcieplejszych ludzi pod słońcem :*
babcia, którą pamiętam przez mgłę, jedynie z wierszyków o warkoczykach.
dziadzio, z którym wiąże się całe moje dzieciństwo i mnóstwo dobrych wspomnień, który dawał mi po kryjomu batoniki i który zawsze krył mnie przed rodzicami… :*

lubię popatrzeć w górę i pomilczeć tak sobie z nimi.
_
uh, wyszedł z tego całkiem długaśny post. nadrobiłam normę za cały tydzień :D

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. RJ said, on 13 listopada 2009 at 18:29

    Aj, gratuluję, ale jeśli chodzi o album Sandera gdzieś głęboko w sobie czuję palące uczucie zazdrości. ;) Jego portret Antona Raderscheidta uważam za jedno z najlepszych fotografii w historii.


Skomentuj

