analizaphotography

24.11

Posted in photography by analiza on 24 listopada 2009

ha!

.

.

.

.

…tararararra…

…ktoś nykona od dziś ma :)

.

.

impossible is nothing.
!
:)

komentarzy 16

Subscribe to comments with RSS.

  1. aseptyczny said, on 28 listopada 2009 at 16:37

    a jednak! Gratuluje i wspolczuje zarazem. Mysle, ze rozdarcie miedzy filmem a pikselami bedzie narastac z kazdym zrzuconym na kompa w 2sek zdjeciem ;-) a moze nie bedzie rozdarcia, moze w ogole polubisz cyfry? sam nie wiem ;>

    Ja z kolei ostatnio ide w przeciwnym do Twojego kierunku. Chcialbym popstrykac kievem, psix’em czy czymkolwiek innym ze sredniego formatu. Ale jak to w zyciu, kupic poki co nie chce, pozyczyc nie ma od kogo. Wiec nie robie zadnych zdjec.

    • analiza said, on 30 listopada 2009 at 10:19

      tak to bywa, myślę, że dla mnie cyfra i tak pozostanie cyfrą. kiev ma duszę i basta :) 500 zł inwestycji 100 na pierwsze klisze a potem się zastanawiasz jak wcześniej mogłeś bez tego żyć :) kupuj! :)

  2. Piotr Jaroń said, on 26 listopada 2009 at 20:13

    Słuchaj Claudette, w pracy mam do czynienia z różnymi modelami Nikosia i wiem, że każdy model ma poważną wadę. Nie chce przemawiać nawet jakbym się starał :P. Biorę Canona i od razu do mnie gada :D. A po drugie nie krytykuję :P Jak już wcześniej zaznaczyłem dla każdego coś dobrego :D.

  3. Claudette said, on 26 listopada 2009 at 14:27

    Od jakiegoś czasu Cię czytam (a właściwie przede wszystkim oglądam;), muszę przyznać, że też jako koleżanka z Wydziału :P

    Widać, że analogi Ci bardzo służą, ale może jednak dasz szansę cyfrówce. Sama niedawno ją dałam i nie żałuję ;)

    A nawiązując do słów krytyki muszę podkreślić, że wiadomo, iż Canonem fotografii jest Nikon :P

    • analiza said, on 26 listopada 2009 at 14:40

      miło poznać ‚szkolną’ koleżankę, miło też, że zaglądasz :)*

      cyfrówka to dla mnie przede wszystkim inwestycja + światłomierz :) ale postaram się przekonać do nikosia i nie traktować go jako pomocnika a jako równorzędnego z kijewem współpracownika /chociaż nie ukrywam, że do osiągnięcia takiego statusu będzie musiał nie lada się wykazać :)/
      pozdrawiam :*

  4. didoos said, on 25 listopada 2009 at 11:27

    czas mi daj droga ma;*

    • analiza said, on 25 listopada 2009 at 12:05

      mam lepszy pomysł – uszczęśliwię Cię książkami i wymuszę przeczytanie ich przy mnie:)

  5. didoos said, on 24 listopada 2009 at 19:45

    gratulujem;) i sledzem dalej;*
    ps: twilightu nadal nie przeczytalam;/

  6. Piotr Jaroń said, on 24 listopada 2009 at 17:38

    AAAAAFEEEEEEEEEEEEEEEEE z nikonem. Ten sprzęt do mnie nie gada :P. Wolę Canona :D Ale dla każdego coś dobrego. Zobaczę jak będzie ci szło na cyfraku, bo na analogu świetne masz foty.
    Pozdrawiam

  7. percevalle said, on 24 listopada 2009 at 17:03

    witam,

    jestem Twoim nowym fanem ;)
    mam nadzieje że w cyfrówce będziesz czuła się tak mocno jak w analogu,czego Ci serdecznie życze

    pzdr

    • analiza said, on 24 listopada 2009 at 17:14

      kurczę, miło mi to słyszeć (: i… dziękuję, choć nie mam zamiaru się do cyfry zbytnio przywiązywać (: pozdrawiam!

  8. seen said, on 24 listopada 2009 at 16:12

    eee… nikon ;]


Skomentuj

