analizaphotography

11.01

Posted in film by analiza on 11 stycznia 2010

Byłam, widziałam.
Właściwie nie wiem, jak opisać swoje wrażenia po seansie… Ciężko powiedzieć, czy film spełnił moje oczekiwania, bo tak naprawdę spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Ale chętnie wchodzę w ten świat. Nie potrzeba mi było hollywoodzkich avataropodobnych efektów, wręcz przeciwnie, śmiem twierdzić, że ukradłoby to Imaginarium jego swoisty charakter. Koniec końców ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia.
Polecam. Warto od czasu do czasu wejść w taki świat.
Detox ? pewnie trochę tak :)

Bałam się, że film okaże się klapą, machiną napędzaną śmiercią Ledgera i nazwiskami aktorów, którzy dokończyli jego rolę. Ale ja uwielbiam Deep’a za jego szalone wcielenia. Farrell’a za ciemne oblicze.  Waitsa za skomplikowaną osobowość diabła.  Plummera za całokształt.
Niesamowity film. Jednak nie dla wszystkich. A szkoda.

Tagged with: ,

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. aseptyczny said, on 12 stycznia 2010 at 15:20

    Avatar stawiasz w jednym rzedzie z Transformersami? bluznisz dziecie, blusznisz… :P

  2. aseptyczny said, on 12 stycznia 2010 at 13:30

    Jeszcze nie mialem przyjemnosci obejrzenia. Za to jako wierny fajni adwokat bede bronic Avatara, o!

    PS. A Farrella lubie za jego „sex tape”, ktore gdzies tam kiedys wyplynelo. Kazda skryta fanka powinna ja obejrzec ;-)

    • analiza said, on 12 stycznia 2010 at 15:08

      haha znane, widziane. ale niekoniecznie o takie ciemne oblicze mi chodziło (:

      PS. a avatara szanuję za milyjony dolarów wtopionych w film, generalnie fajny, ale z tego gatunku jednak wybieram transformersów (:


Skomentuj

