analizaphotography

Posted in Uncategorized by analiza on 19 stycznia 2010

kryzys mam.
poniekąd twórczy.

mam wielką chęć pousuwać swoje zdjęcia z portali, bo takie są… nijakie.

Człowiek to nieskończenie egoistyczne stworzenie i niestety obcy jest mu obiektywizm wobec własnych tworów. Potrzebuje czasu, żeby się zdystansować.

U mnie ten czas minął dopiero teraz.  A podsumowanie wypada niezwykle marnie. Nijakość. nijakość. ni to jakość ni nijakość.

I co na dobitkę?
Wchodzę na devianty, maxmodelsy… i oglądam profile 16-letnich fotografów, których prace można śmiało porównywać do prac wziętych fotografików, którzy rozwijają się w kosmicznym tempie  i zastanawiam się, dlaczego ja od ostatniego roku stoję w miejscu…?
wtf ?!
jestem już chyba dinozaurem.
:)

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Darek said, on 12 kwietnia 2010 at 19:22

    Tęsknię za „krajobrazem”, ale nie takim cukierkowym gdzie na portalach małolaty wystawiają wybitne oceny :) Raczej o czymś co można nazwać „zapachem pleneru” o spacerze przed wschodem słońca… Najgorzej jest wtedy gdy dociera do mnie, że mam słabe wymówki… brak czasu, szkoła, praca? phi ;)
    Nic nie kasuj. Proszę. :)

  2. wonzky said, on 20 stycznia 2010 at 15:10

    BO na początku łatwiej jest się rozwinąć i pytanie czy chcesz robić fotografię świadomie, taką, która Ciebie kręci czy z przypadku i szopowaną, by była cukierkowa i się podobała szerokiemu gremium.

    PS. Dzięki za dodanie do linków :)

  3. Konrad said, on 19 stycznia 2010 at 16:44

    Też tak mam co jakiś czas.. Ale warto posłuchać innych, tych z dystansem


Skomentuj

