analizaphotography

22.01

Posted in studio by analiza on 22 stycznia 2010

odczuwam fizyczny ból.
przysięgam.
nie robiłam zdjęć kievem od… 2 miesięcy ?! holga kurzy się na dnie szafy, przyduszona kilogramami kserówek, podręczników, notatek…
Ale czy jakieś marne 7 egzaminów na studiach może usprawiedliwiać tak długą separację ? Przechodzę na złą stronę mocy…
I jeszcze ta podła chęć fotograficznego działania mnie prześladuje i męczy po nocach i spać nie daje. Ta sama chęć każe mi przeszukiwać szuflady w poszukiwaniu jakichś marnych substytutów nowych zdjęć. No i znajduję.






co to za zdjęcia, jak je trzeba ratować i PSować i szukać pośród setki jednego.
ja chcę do kieva! :)

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marcin Retecki said, on 2 lutego 2010 at 13:46

    Ciekawy blog, będę wpadał co jakiś czas, mam nadzieję na więcej zdjęć tego typu, zwłaszcza to pierwszy przypadło mi do gustu:)


Skomentuj

