analizaphotography

monika

Posted in Uncategorized by analiza on 8 marca 2010

dziś nikonowo, w ramach epidemii po-plenerowej.

w roli głównej : piękna, niesamowita, ciepła, kochana, cudowna, inspirująca, magiczna złodziejka mojego obiektywu
(…wspominałam już, że piękna…? )

–  M O N I K A




…czy w ogóle można się w Niej nie-zakochać?
;)

wielkie mua :*

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. nieuprzejmy said, on 10 marca 2010 at 23:55

    Jak widać historia lubi się powtarzać… Kopciuszek nie po raz pierwszy uciekł z balu… :) Fajne te foty z nikosia

    • analiza said, on 11 marca 2010 at 0:01

      …Dominiku :)
      focisze może i fajne… ale… to tylko nikon :D

      • nieuprzejmy said, on 11 marca 2010 at 0:06

        Może kiedyś mi Wytłumaczysz… i będzie ta okazja… :) bo szczerze to pogubiłem się bardzo dawno temu… tzn z chwilę gdy Kupiłaś cyfrówkę :)

  2. aseptyczny said, on 9 marca 2010 at 2:37

    a ja zapytuje dlaczego Panna Analiza tak wczesnie i bez uprzedzenia odlaczyla sie od grupy? hm? Zaluje bardzo, bo nie zdarzylem zamienic wiecej niz przywitalnego slowa.

    No a Monika szaU paU, wiadomo :)

    • analiza said, on 9 marca 2010 at 8:33

      się odłączyła bo Pan Transport znudzony i zmęczony zdecydował, że na niego już czas… :| mam nauczkę, na następny plener muszę się mobilnie uniezależnić :)
      było co było,
      takczysiak – miło było poznać :)*


Skomentuj

