analizaphotography

nadejszła wiosna :)

Posted in Uncategorized by analiza on 25 marca 2010

Wiosna przyszła z tą swoją zielenią
blade toto , niemrawe , brudzi
zanim jakie kwiatki wystrzelą
to nastęka się , namarudzi…
No i co, że ptacy wrócili?
No i co, że fruwają w parkach?
-tyle, że w jakich drzewach czy hebziach
z przeproszeniem złożą swe jajka.
Te zającki, królicki, kacuski
wszędzie- w lasach, po łąkach, po domach.
Mam się cieszyć, że „budzi się życie”
– mam się cieszyć, że budzi się komar? 
  

Przyszła wiosna z tą swoją nadzieją,
blade toto, niemrawo się dłubie.
Pytam – czemu NA SZCZĘŚCIE?
Pytam – czemu NAJBARDZIEJ?
Pytam – …czemu ja tak to lubię?
– A. Poniedzielski 
______________________________________________________________

 tadaam, przyszła :)
(jak to dobrze zrzucić  z siebie kilogramy golfów, kurtek i szalików) .
Po tak długiej zimie jeszcze bardziej doceniam ciepło i resztę dobrości, 
które przynosi jej nadejście .
Głęboko wierzę w to, że (jak co roku) obudzi mnie z zimowej wegetacji fotograficznej. Ta zima w mojej głowie kiedyś w końcu musi minąć. Ale zanim na dobre się obudzę i rozfocę portretowo jest to, co jest, a czemu nie sposób się oprzeć : 

nikon d90, 1,4 /50 nikkor + odwrócona Volna 2,8/80 
 
[ cyk…
i cyk….
i cyk….
i… i tylko podstawowe pytanie – na cholerę mi na dysku 400 MB (!) kwiatków, kwiatuszków i trawek? 
Z najgłębszych zakamarków swojej głowy staram się odgadnąć co też mogłam myśleć w tamten marcowy poranek.
Ach, no tak, teraz pamiętam:
” to takie ładne i słodkie a Ty masz cyfrę, i trochę czasu i dobry obiektyw i akurat 400 MB wolne na karcie, i jeszcze te kwiatki tak Cię nawołują: ‚sfoć mnie, sfoć’ „ .

 Zdrowiej dla mojego fotograficznego ego byłoby pozbyć się cyfry… albo nauczyć się asertywności :)
_
P.S. Tym, którzy zaglądają tu w poszukiwaniu zdjęć, obiecuję, że już niedługo pojawi się coś prawdziwie mojego, portretowego, kievowego.
Niedługo. A może nawet jeszcze szybciej, bo
Bianka coś niecoś wspominała o pojawieniu się w kwietniu w Krakowie, więc może – jak przystało na prawdziwego pasożyta – skorzystam z Jej talentu stylizacyjnego /o fotograficznym nie wspominawszy/, podczepię swój obiektyw i coś przyfocę :)

Tagged with: , , ,

Skomentuj

