analizaphotography

o zbuntowanym kievie słów kilka

Posted in Uncategorized by analiza on 11 kwietnia 2010

nadszedł Ten Dzień.
nigdy nie spodziewałam się, że wypowiem te słowa, ale wszystko wskazuje na to,
że mój kiev   p r z e s t a ł   m n i e    k o c h a ć.
( czuję się z tym, jak odrzucona kobieta, która właśnie dowiedzała się, że jej mąż jest gejem ) .
:)
ale do rzeczy: nie dość, że zaświetla jak Mu się podoba, przecieka bez żadnej logiki ani konsekwencji to jeszcze bezczelnie wpuszcza do swojego lustrzanego wnętrza ohydne paprochy, a wszystko po to, by zniechęcić mnie do dalszego robienia zdjęć! :) Jego arogancja doprowadza mnie do szału, ale nie poddam się bez walki. Zaprowadzę do lekarza, zawinę w milion światłoszczelnych tasiemek, wyczyszczę wzdłuż i wszerz pokazując mu tym samym, jak bardzo mi na nim zależy i że potrafimy jeszcze razem zrobić takie czyste zdjęcie:

i że zacieki też muszą zostać unicestwione:

bo to nieludzkie zaświetlać i paproszyć tak piękną Monikę, czy…


ostatnie kolorowe czary to to superia xtra 400.
od dziś uwielbiam tę kliszę!
:)

___

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. didoos said, on 11 kwietnia 2010 at 21:18

    sie mi podoba. szczegolnie to kororowe.
    klik. klik. klik.

  2. kieubaska said, on 11 kwietnia 2010 at 12:09

    etam ja lubie zacieki :D


Skomentuj

