analizaphotography

up !

Posted in Uncategorized by analiza on 23 kwietnia 2010

Ostatnio troszkę odżyłam fotograficznie i działo się tego tyle, że skutkiem są spore zaległości w dodawaniu zdjęć. Dlatego dziś zdecydowałam się dać Wam odpocząć od kijew-owych kwadratów i pokazać coś.
Coś o czym już właściwie zapomniałam.Seria pochodzi z niedawnego krakowskiego spotkania z M. i Kieubaską.
A wszystko działo się w światłocieniach opery krakowskiej, pod baczną obserwacją Pana Ochroniarza i licznych kamer. Było śmiesznie, i zimno, i w obcasach,
a M. dzielnie skakała raz w jedną, raz w drugą stronę.
Miałam dylemat czy ściągać kolor czy pozostawić je w zimnej tonacji. Ostatecznie wygrał kolor,  agrr:)

 

na początku było trudno wstrzelić się w odpowiednią fazę lotu…

acz z czasem … :)



choć nie ukrywam, że statyczne zdjęcia wychodziły lepiej :)




… i moje ulubione :

cóż, uważam, że i tak – jak na pierwszą tak ruchliwą sesję jest całkiem nieźle :) Przynajmniej powoli wyzbywam się strachu przed nowymi wyzwaniami. ;]
___

 

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Peter said, on 4 Maj 2010 at 12:48

    Swietne – slusznie ze wygral kolor i to w zimnych barwach – jak na mnie rewelacja.

    Pierwszy raz tu jestem i napewno nie ostatni-swietne prace ale te az musialem skomentowac. :) Zdradzisz cos propo strzelania ? :D

    • analiza said, on 4 Maj 2010 at 15:05

      dziękuję :)*
      chodzi Ci o ‚efekty specjalne’ w skocznej serii ? jeśli tak to smutna prawda: magia photoshopa :)

      • Peter said, on 4 Maj 2010 at 15:18

        A mozna jakies wskazowki na maila ? takie tyci tyci? tu nic z flashem nie bylo robione?


Skomentuj

