analizaphotography

01.06

Posted in Uncategorized by analiza on 1 czerwca 2010

 

… może gwiazdy świecą tylko po to, by każdy mógł znaleźć swoją … ?
Antoine de Saint-Exupéry

___

Pamiętam, że będąc dzieckiem wystarczyło wsiąść do pudełka po telewizorze by polecieć w kosmos czy do Ameryki.

Wystarczyło wybrać odpowiedni patyk, by różdżką zaczarować dom w wielki zamek.

3 listki melisy i 5 płatków stokrotki były przepisem na najlepszą zupę pod słońcem.

Domek na drzewie był azylem niedostępnym dla dorosłych.

I pamiętam swoje pierwsze zdjęcia robione     … światłomierzem :)

.

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. ; ) said, on 4 czerwca 2010 at 21:50

    hej zaglądałam tu od dość dawna, ale ostatnio jakoś nie miałam dostępu do internetu. I zdziwił mnie fakt, że nic mi tu nie gra jak to było do tej pory.. zastanawiam się czy mogłabyś mi podać dwa pierwsze tytuły z twojej playlisty, która tu była ?

    • analiza said, on 7 czerwca 2010 at 11:59

      :) nie gra bo niektórzy się denerwowali troszeczkę :)

      o ile mnie pamięć nie myli to 2 pierwsze kawałki były soundtrackiem do New Moon:
      Satellite heart – Anya Marina,
      Possibility – Lykke Li

      tak mi się wydaje :)


Skomentuj

