analizaphotography

Posted in photography by analiza on 22 lipca 2010


to kilka fajnych nutek na dobry początek posta :)

tak się jakoś złożyło, że z wielu moich fotograficznych planów na lipiec żaden nie doszedł do skutku… ( dobrze, że jest jeszcze tych kilka niewywołanych /jeszcze/ filmów z maja i grzecznie czekają w lodówce… gdyby nie to – z braku zdjęć – zwariowałabym! to one trzymają mnie przy życiu :p ). A tak na serio to chyba dorastam fotograficznie, choć nie jestem do końca pewna czy się z tego cieszę. Kiedyś – jeszcze nie tak dawno temu – nie mogłam usnąć jeśli świeżo zrobiona klisza nie została przeze mnie od razu zawieziona do labu, tudzież dopóki nie zmusiłam Leszka do poświęcenia jego czasu i wywołania ze mną w środowy wieczór moich dzieci. Pierwsze spojrzenie na zdjęcia były mieszanką lęku, ekscytacji, nerwów i radości. Teraz oczywiście też cieszę się jeśli widzę że coś fajnie wygląda, też denerwuję kiedy widzę co i gdzie spieprzyłam, ale nie pędzę już do labu po każdej zrobionej rolce. Czekają na mnie. Właściwie… może to wcale nie jest dorastanie, a jakiś cholerny wirus… Jak w moim komputerze. Niby wszystko działa jak trzeba, ale w kluczowych momentach się wieszam. Moja reakcja jest znacznie wydłużona, a zbyt wiele zadań powoduje konieczność naciśnięcia ctrl+alt+del. Zresetujcie mnie.

_____

zastanawiałam się, czy wrzucać tu te zdjęcia ale ostatecznie jest to blog a nie portfolio, więc… pooglądajcie złote dzieciaki:
:]




Tagged with: , ,

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. marek said, on 31 lipca 2010 at 11:34

    świetny ten tekst o wirusie… bardzo mi sie spodobał.

  2. didoos said, on 26 lipca 2010 at 16:09

    2ga fota wymiata:)
    a łikend minął:P

  3. agrafa said, on 25 lipca 2010 at 21:49

    przefantastyczne dzieciaki :) bardzo naturalnie jak dla mnie ujęte :)


Skomentuj

