analizaphotography

zazwyczaj tego nie robię

Posted in photography by analiza on 9 sierpnia 2010

 

Zanim jednak przejdę do tego-czego-zazwyczaj-nie-robię muszę Was kochani powitać poweekendowo. Nie wiem jak u Was z tymi sprawami, ale ja niestety wciąż nie opatentowałam sposobu na poniedziałkowe wtf. Mój organizm broni się rękami i nogami przed wszelką formą aktywności – czy to fizycznej czy psychicznej. Chodzę jak struta, niewyspana, zaziewana, kompletnie nieprzystosowana do rozpoczęcia nowego tygodnia roboczego w pracy, a słońce jak na złość drzwiami i oknami wpycha się do pokoju, wypełniając cztery biurowe ściany cudownie ciepłymi promieniami tak, że aż chciałoby się uciec nad wodę, na łąkę, byle jak najdalej od obowiązków.
Jeśli macie jakąś receptę na to poniedziałkowe otępienie… proszę, helpme! ;]

Ale do rzeczy…
Zazwyczaj sama decyduję, którą wersję ustrzelonej klatki puścić w internetowy obieg. Wszelkie dylematy rozstrzygam sama. Niestety…
…dziś ta decyzja mnie przerosła.

Dlatego, choć zazwyczaj tego nie robię, dziś, w ramach wyjątku, muszę zadać Wam właśnie to niesamowicie trudne pytanie:

…które lepsze ? ^^
___

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stachu said, on 10 sierpnia 2010 at 19:28

    BW, zdecydowanie! :P

  2. Widmowy said, on 9 sierpnia 2010 at 15:55

    Generalnie oba zdjęcia jak dla mnie są monochromatyczne. Jedno w tonach szarości, drugie zieloności i oba są przyjemne w odbiorze. Trudny wybór i zależny od ostatecznego przeznaczenia, ale chyba ciut lepiej patrzy mi się na to zielone. :-)

    W poniedziałki to ja akurat mam najwięcej „pracowej” energii… wtedy mi się jeszcze chce… eneragia ulatnia się z każdym dniem i w piątek dochodzi do poziomu 0… (choć wraz nastaniem godziny 16:00 następuje regres zmęczenia :-)). Metoda? Nowy tydzień = nowe wyzwania = nowe życie… coś w ten deseń. :-))

  3. paviarotti said, on 9 sierpnia 2010 at 14:02

    color ;)

  4. arek said, on 9 sierpnia 2010 at 13:58

    Za resztą – kolor :)

  5. analiza said, on 9 sierpnia 2010 at 13:17

    (:

  6. santori said, on 9 sierpnia 2010 at 13:15

    kolorek proszę pani
    kolorek
    ;]

  7. didoos said, on 9 sierpnia 2010 at 13:13

    KOLOROWE i agree, oui:)

  8. kieubaska said, on 9 sierpnia 2010 at 12:59

    korolowe ys maj lowe


Skomentuj

