analizaphotography

lost in time…

Posted in Uncategorized by analiza on 11 sierpnia 2010

nie potrafię budować napięcia…
nie potrafię i zasadniczo nie chcę.


więc oto przed Wami lipcowa sesja z moją stałą, ostatnio zmaxmodelsowaną modelką, Magdą.

czuję lekki niedosyt związany z tym miejscem i na pewno wrócę tam z holgą !

___
a tak zupełnie na marginesie muszę podzielić się z Wami piosenkami, które ostatnio zawładnęły moją playlistą.
Gdy pierwszy raz usłyszałam, że gwiazda Plotkary bierze się za śpiewanie rocka… miałam conajmniej mieszane uczucia.

Ale stara życiowa prawda rzecze: pozory mogą mylić!

oto już-nie-taka-słodka-i-niewinna J. a właściwie ostra Taylor Momsen ze swoim lekkomyślnnym teamem :)





x.o.x.o.
:)

Komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. madik said, on 13 sierpnia 2010 at 8:13

    ej ale ja jestem zmaxmodelsowana!


Skomentuj

