analizaphotography

historia jednej miłości…

Posted in photography by analiza on 19 sierpnia 2010

.

.te zdjęcia, choć niedoskonałe technicznie, znaczą dla mnie tak wiele.

.

to mi trzeba
twoich dwóch ramion zamkniętych

dwóch promieni wszechświata


miałam plan.
napisać tu dużo mądrych rzeczy.
ale obie wiemy doskonale, że z nas dwóch to nie ja mam duszę do SŁÓW.
ja nie umiem ładnie mówić.
ja mogę przytulić.
przynieść chipsy, i wino, i mleko karmelowe :*


jesteście dla mnie  uber-cudowną, zawstydzająco zakochaną w sobie parą.

love ya!
:*
.

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. bawgaj said, on 26 sierpnia 2010 at 12:41

    za Kraftsmanem ;]

  2. Kraftsman said, on 21 sierpnia 2010 at 0:24

    Niedoskonałość techniczna jest tak względną rzeczą, że nie upierałbym się przy niej w tym przypadku. Świetne zdjęcia.

  3. didoos said, on 20 sierpnia 2010 at 9:01

    … Jeszcze wczoraj patrzyłaś niebieskimi oczyskami
    i mówiłaś że się boisz
    i śmiał się każdy Twój loczek…

    ah,i jeszcze jedno:

    …Czy ktoś jeszcze zrozumie
    to co między słowami
    i zachwyci się kadrem jesiennych liści
    i potarga rajstopy tak wiele razy?…

    … tak się mi sentymentalnie zrobiło…
    :* love u 2

  4. Vot said, on 20 sierpnia 2010 at 0:29

    Omg jak ja jej dawno nie widzialem, poprawilas mi humor az tymi zdjeciami :D


Skomentuj

