analizaphotography

love the way you lie…

Posted in photography by analiza on 15 września 2010

… just gonna stand there and watch me burn
but it’s alright because i like the way it hurts…

tak. bezczelnie zdjęłam kolor.
tak. kocham swojego kieva.
tak. przyzwyczaiłam się już do zacieków.
ale tak. chyba naprawię tę kasetę :(
tak. tylko dlatego, że nie stać mnie na nową :)

.

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. sylviaanna said, on 16 września 2010 at 15:17

    Dam Ci moją szczelną, mam 3 :)
    A tak naprawdę to kaseta to tylko połowa sukcesu zacieków. Po skrupulatnym dochodzeniu wiem wreszcie o co chodzi

  2. Krzysztof Glistak said, on 15 września 2010 at 18:31

    ja bym nie naprawiał :)

    te zacieki mają swój urok;)

  3. analiza said, on 15 września 2010 at 14:11

    z zaciekami w fotoszopie może być problem, bo ja… nie umiem :D

    a kievowe kocham tyle tylko że… czasem wolałabym żeby ich nie było ;]

  4. sant said, on 15 września 2010 at 13:14

    nie naprawiaj.
    zacieczki są słodziakowe ;]

  5. Kraftsman said, on 15 września 2010 at 13:06

    Napraw kasetę. Zacieki zrobisz w photoshopie ;-)

    Tak na poważnie – świetne zdjęcie.


Skomentuj

