analizaphotography

lomo lomo lomo

Posted in photography by analiza on 28 września 2010

Witajcie, gołąbeczki  :)

Nie wiem czy wiecie, że nic tak nie koi i nie cieszy kobiecego serca jak … spontaniczne zakupy !  ;p

I ja właśnie dziś, zupełnie spontanicznie :) podczas wędrówki po internetowych stronach różnorakich przypadkowo trafiłam na nią
Jest niesamowita.
Piękna.
Niebieska.
Malutka.
Szybciutka.
Robi super fajne focisze i jest na film 35 mm ! 
/ ach, jakaż to będzie miła odmiana móc zanieść film do lokalnego fotografa zamiast wlec się 35 km do Kielc by wywołać średni/ :)

no, spójrzcie tylko w jej oczy… ^^

.

Mam ogromną słabość do lomo-eksperymentalnych zdjęć, ubóstwiam swą holgę, marzę o fiszaju, o własnoręcznie zrobionym otworku… więc pewnie dlatego nie mogłam oprzeć się tej pięknej, czterookiej ślicznotce… [ wspomnieć trzeba, że mistrzynią gatunku jest tutaj Marzena Gregier, którą z resztą podziwiam od dłuższego czasu. Serdecznie zachęcam do odwiedzenia Jej digarta i bloga  by zakochać się w magii supersamplera :) ]

Podsumowywując – spodziewajcie się już niedługo deszczu miljona czterookich kadrów,
…a ja tymczasem pozostaję w niebieskim nastroju :)

 

.

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. :) said, on 29 września 2010 at 13:12

    Zastanawia mnie jakim aparatem robisz zdjecia? :) Pozdrawiam!

    • analiza said, on 29 września 2010 at 14:11

      to zależy.
      pod zakładką ‚cyfra’ kryje się nikon d90, reszta pochodzi albo z kieva 88 albo z holgi ;]

  2. sant said, on 28 września 2010 at 20:32

    ;] powodzenia…

  3. natalia said, on 28 września 2010 at 18:10

    Ale czad, gratuluję zakupu :D Uwielbiam LOMO. Odkąd dostałam moją białą fiszajkę zawsze jest ze mną na każdej imprezie. A Twoja Czterooka na pewno uwiedzie Cię swoim urokiem


Skomentuj

