analizaphotography

panta rhei

Posted in photography, pruszka by analiza on 16 listopada 2010

.wszystko płynie.

Dzisiejszy post miał być podsumowaniem pleneru organizowanego przez Leszka w Sandomierzu – krótką fotoopowieścią pisaną moim nikonowym spikselizowanym okiem, jednak nie mam ani czasu ani sił przeczesywać czeluści mojej karty pamięci w poszukiwaniu nadających się do publikacji fotek.
W skrócie powiem tylko, że było bardzo sympatycznie, i choć jak zwykle na plenerze byłam tylko na kilka godzin,  warto było tłuc się z Kielc pekaesem :) Spędzając w Sandomierzu tych kilka chwil zdążyłam również poczynić kilka obserwacji niekoniecznie fotograficznych. Jedną z nich jest ciekawa, acz niepokojąca skłonność wielkich białych psów do wyładowywania swojego napięcia seksualnego na swoich małych, czarnych, kudłatych kompanach. bad boy!

Jak wspomniałam brak we mnie motywacji do ruszenia pstryków różnorakich z pleneru, by jednak pozostać w klimacie sandomierskim postanowiłam pokazać Wam dziś Olę, w zmaxmodelsowanych kręgach znaną jako „pruszka„. Możecie kojarzyć ją z moich poprzednich zdjęć, choćby z czerwcowego posta.





sesja z Olą była szybka -wszystko działo się na parapecie I piętra sandomierskiej bursy, skąd nasze poczynania obserwowali panowie spod sklepu monopolowego, co jednak nie było jedynym utrudnieniem, bo słońce po 16stej znika dosłownie w ciągu kilku minut :)

Cóż, zobaczymy jak te obrazki wyjdą na kievie…

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. aseptyczny said, on 16 listopada 2010 at 12:39

    na pieska w 69, jak sie okazalo to sama natura ;-)

    Ja osobiscie juz drze na to, co trzyma w sobie Twoj kiev…


Skomentuj

