analizaphotography

standing still

Posted in Uncategorized by analiza on 26 listopada 2010

mam plan.
być może niedługo zbuduję sobie własne studio.
bo tak dalej być nie może. umieram fotograficznie. z każdym kolejnym dniem tej cholernej suszy czuję jak usychają wewnątrz mojego mózgu kolejne zwoje odpowiedzialne za myślenie kreatywne. chodzę grzecznie do pracy, uczę się na kolokwia, jem owsiankę, oglądam seriale  i cierpliwie słucham jak mój M. podbija rankingi w trybie multiplayera.  i gdzie tu miejsce na fotografię?

dlatego stworzyłam plan.
nie jest doskonały.
wymaga wiele wysiłku i długich, rodzinnych rozmów.
ale mówią, że z rodziną tylko na zdjęciach, więc się nie martwię.
w końcu zdjęcia chcę robić, c’nie ?  :)

___

w dzisiejszym menu kolejne kotlety.
mam mieszane uczucia co do tych zdjęć. / poprzedni post /
a do folderu z sesją z piękną M. wracam często.
coś próbuję ratować, coś naprawiam, coś psuję.
dziś właśnie takie uratowane.
albo zepsute.

a’ro noł, meen




bckstg:

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. analiza said, on 26 listopada 2010 at 16:18

    hihi jeszcze nie ma, niestety. for now wszystko dojrzewa w głowie.
    ale ważne, że miejsce jest. i to za darmo! :D

    ~bianka się zastanawiam skąd Ty do mnie piszesz, że Ci ciuk zamarza ;> ?

    ~jud, bejb moje z Tobą mogę robić co tydzień /parapetówę/ :D

  2. kieubaska said, on 26 listopada 2010 at 15:56

    odżiz, jestem na zdjeciu :D

    rób studio! zazdroszczę! tak okropnie okropnie! i trzymam ciuki. ciuki, bo k już mi zamarzło -.-

  3. didoos said, on 26 listopada 2010 at 15:35

    ooooooooooooooo…. ja! wiosna własne studio ma!
    to ja trzymam kciukasy i kupuje wino na otwarcie co by troche polezakowało:)


Skomentuj

