analizaphotography

im’ma swagger like mick jagger

Posted in Uncategorized by analiza on 3 grudnia 2010

klik na obrazek by zobaczyć szczegóły :)

dziś nawet śnieg nie zepsuje mi humoru :) bo tak troszkę się cieszę:)
___

Mój cykl zdjęć zdobył 2. miejsce w ostatniej rundzie Pięcioboju 2010 Fotopolis pt. : UCZCIWOŚĆ.

Hurray!

Nie ukrywajmy, że do  tematu uczciwości najbardziej pasował reportaż. A ja nie umiem stworzyć historii, tak po prostu wyjść do ludzi i przekonać ich do spojrzenia w swój obiektyw.
[Być może… KIEDYŚ… się nauczę].

Anyway, pozostały dwie opcje – poddać się albo próbować walczyć tym, co mam.

 

 

W ten sposób powstał pomysł publicznego przyznania się do obrabiania zdjęć w photoshopie, a co !

 

;]

 

I tak oto zyskałam zestaw lamp. Studyjnych. STUDYJNYCH! /patrz: poprzedni wpis/  :)
Czuję, że wszechświat mi sprzyja.

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. analiza said, on 7 grudnia 2010 at 14:15

    :***

  2. Joanna said, on 6 grudnia 2010 at 22:46

    gratulacje, to cudowne, gdy lubiane przeze mnie osoby wygrywają wspaniały sposób iiii… tak po drodze – nie obrabiaj! och, te wszystkie fotografie zyskały będąc po lewej stronie! :-)

  3. agrafa said, on 4 grudnia 2010 at 15:16

    widziałam na stronie już! :D gratz :*

  4. didoos said, on 3 grudnia 2010 at 11:50

    congrats:*
    studio coraz bliżej, a wino coraz starsze:)


Skomentuj

