analizaphotography

mała mi

Posted in PS, waleria by analiza on 15 grudnia 2010

uwielbiam funkcję skraplania ;)


modelka: Waleria /rudakielecka.maxmodels.pl/

____
tak to się dzieje jak człowiek robi wszystko, żeby tylko nie wziąć się za naukę, za sprzątanie, za pieczenie :)
mea culpa!

 

___
p.s. czy może ktoś z moich kochanych odwiedzających dysponuje jakąś wiedzą na temat prowincji rzymskich w okresie republiki i odrobiną dobrej woli by pomóc znękanej duszy napisać referat z ustrojów państw starożytnych ?
: )

mission impossible xD

Advertisements

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. aseptyczny said, on 15 grudnia 2010 at 18:52

    ale jej zrobiłaś patrzałki. strach się bać ;-)

  2. Vot said, on 15 grudnia 2010 at 16:11

    Hej hej :D Git, ze odkrylas Liquify ale troche przesadzilas moim zdaniem tutaj i oczy troche wyszly jak u przydepnietej zaby :D Pamietaj, zeby zachowac umiar i bedzie spoko :D

    BTW: a najlepszym narzedziem w arsenale Photoshopa pozostaje najzwyklejszy w swiecie pedzel, wszystko mozna nim poprawic (albo narysowac jakis element od zera jak sie nie da naprawic :D )


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: