analizaphotography

Posted in photography by analiza on 20 grudnia 2010

 


_____

kochany Święty Mikołaju jeśli wciąż się wahasz co kupić mi na gwiazdkę…

1.    możesz mi kupić instaxa….
2.    ….albo mjukacza…
3.    …równie dobrze mógłbyś kupić mi zapas filmów…
4.    …choć nową kasetą do kieva też nie pogardzę…
5.    tak samo jak nowym obiektywem do nikosia…
6.    …lampą sb 900 z radiowym wyzwalaczem…
7.    … softboxem lub lansiarskim światłomierzem…
8.    … a jeśli wciąż uważasz że nic z powyższych nie spełnia Twoich wymagań to wiedz, że nie pogardzę skanerem do negatywów…
9.    … nowym laptopem…
10.  … wycieczką do Londynu, NY, Kaliforni, Barcelony… :)

… ale  będzie najfajniej jak mi załatwisz jakąś fotograficzną robotę :)

 

to tyle ode mnie, pamiętaj, że jak wciąż w Ciebie wierzę,

z serdecznymi pozdrowieniami,
Ania :)

Skomentuj

