analizaphotography

underneath we are golden

Posted in photography by analiza on 30 grudnia 2010




__
Nie mogę uwierzyć w to, że już jutro skończy się ten rok.
Cóż, jaki był taki był.
Zaliczyłam zarówno kilka przyjemnie łechcących moje pyszne ego sukcesików, jak i kilka spektakularnych, miażdżących wygórowaną ambicję, porażek. Najpierw schudłam 6 kg by potem przytyć 7. Kupiłam zeszyt, w którym nie zapisałam ani jednej kartki. Nauczyłam się korzystać z biurkowego kalendarza. Wpadłam do rowu. Nabawiłam się lęku przed jazdą na śniegu. Zgubiłam i portfel, i dowód, i prawo jazdy. Naraz. Zrobiłam kilka zdjęć, z których jestem dumna. Obejrzałam miliony odcinków amerykańskich seriali, kilka godnych zapamiętania filmów i polubiłam disney channel :)

… i tylko wciąż nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem internetowy chochlik google przekierowywuje do mojego bloga po wpisaniu fraz: apsik 25, gołe kobiety, jutuba komar, zdjęcia kliszy, zorka 5, piękne wesele, wycieczka do bercelony, photoshop pędzle, lubię to zdjęcie, taylor momsen – sesja zdjęciowa, przeciag trzaska zludzeniami co to znaczy?,  zbyt wysoka temperatura, muzyka na wesele, pogoda, blablabla, czarny beret moherowy (?!?), analiza why why?, i teraz najlepsze – ANALIZA FILMU W SMOLEŃSKU :)

poszukiwacze w/w fraz muszą być lekko zawiedzeni zawartością bloga :)

__
p.s.
życzę Wam kochani w nadchodzącym roku więcej powodów do uśmiechu, by wykres życia wciąż piął się w górę, sukcesy zdominowały potknięcia, byście nie wpadali do rowów jadąc przez polskie, zaśnieżone drogi, byście nie gubili portfela … i robili niesamowite zdjęcia !
:)*

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vot said, on 30 grudnia 2010 at 13:24

    Mimo, ze do rowow nie wpadam ani portfela ostatnio nie gubie to dzieki :D I najlepszego w nadchodzacym roku :)

    Co do fraz kierujacych do Twojej strony: masz sporo wystapien slow ‚analiza’ i ‚film’ (o filmach w koncu od czasu do czasu piszesz – nawet w tym poscie masz 2 wystapienia tego slowa) – stad tak smieszne wyniki w google :) Prawdopodobnie Twoje wyniki dla tych zwrotow sa baaaaaaaaardzo nisko wiec nie ma sie martwic zbyt duza iloscia wizyt tego typu ;)

    Szczesliwego Nowego Roku :)


Skomentuj

