analizaphotography

wernisaż i wystawa. aa!

Posted in wystawa by analiza on 3 stycznia 2011

Po pierwsze, moi Kochani, przyszedł!
Nowy, 2011 rok, isn’t it wild?! :)

Nie wiem jak Wy, ale ja w związku z tym faktem wyzbyłam się wszelkiego pesymizmu, marudyzmu i malkontentyzmu! Ten rok trzeba zacząć z uśmiechem i  czystym kontem !

Po drugie dzisiejszy post będzie małym fotoreportażem.
28.12 odbył się mini koncert i wernisaż wystawy „Portret 2010” połączony z konkursem na najlepszą pracę. Jako stosunkowo aktywny członek JTFu – i jakby nie było – aspirująca portrecistka musiałam wziąć w nim udział. Prawdopodobnie to wydarzenie w jakimś większym mieście przepadło by bez echa, jednak w naszym kochanym mini-tiny Jędrzejowie jest atrakcją sezonu zimowego :)
Wieczór – patrząc z perspektywy czasu – przebiegł całkiem śmiesznie, choć może niekoniecznie dla wszystkich uczestników – wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ;] Ale jak to mówią wszystko dobre, co się dobrze kończy :)

Natomiast co do samego konkursu… cóż wygrało zdjęcie Ady, która w nagrodę otrzymała od burmistrza jejowa cyfrową małpkę. Serdecznie gratuluję Adzie jej nagrody, i szczerze zazdroszczę – bardzo chętnie przehandlowałabym moją wystawę na jej cyfrówkę, gdyż ja w/w syfrówki psuję na potęgę i żadna nie może przetrwać dłużej niż pół roku … bo wiecie,  tak się stało, że … zostałam wybrana najlepszym autorem konkursu :) hurray! :p

__

teraz jednak przechodzimy do reportażu… :) Autorem backstage’u jest Paweł -> tu link do jego blogasa, na którym troszkę więcej zdjęć z tego wieczoru. Zdjęcia mojego autorstwa być może pojawią się z czasem – mało ich robiłam a i serca do obrabiania fociszy wydarzeniowych nie mam jakoś – więc jeśli się pojawią to naprawdę w niewielkiej ilości.

 

widać kto najciężej pracował podczas wieszania wystawy. tu z Agatą.

marcin, zakamarek, jacek, krzywy, leszek et moi

krótki wstęp przed koncertem

„]

...i koncert ;

„]

nie, nie patrzę na alkohol. patrzę na ciasteeczka ;

:)


i teraz specjalny bonus pt. : bawimy się długim czasem ;]


pozdrowionka! :)

Skomentuj

