analizaphotography

myślę sobie, że…

Posted in photography by analiza on 22 lutego 2011

… ta zima kiedyś musi minąć…

 

Dziś kolejny post sponsorowany przez moją super-zaawansowaną analogową małpkę (zdaje się, że pamięta jeszcze zamierzchłe czasy panowania czarnych VANSów, kiedy to jej właścicielka nie mogła się doprosić od swoich kuzynek wytłumaczenia słów piosenki Big Cyców, niewiedza ta jednak nie przeszkadzała wtedy wcale śpiewać jej na cały głos). Powoli uzależniam się od niej /małpki/ – do tego stopnia, że chyba prędzej z torebki wyrzucę portfel niż ją!

____

Przechodzę jednak do rzeczy: mam do Was pytanko, choć właściwie …jest to prośba o poradę. Jak wiecie /lub nie wiecie/ jestem posiadaczką nikona d90. Nieśmiało planuję zacząć zarabiać ślubno-weselnie, jednak wiem, że muszę uzupełnić lub wymienić część mojego sprzętu. Oczywiście pierwszym zakupem będzie lampa błyskowa /SB 900/ bo bez ww. ani rusz . Obiektyw 50 mm 1,8 zostawiam. Kolejnym krokiem będzie wymiana obiektywu kitowego /18-105/ na jakiś bardziej przydatny i tu pojawia się mój problem.  Myślałam o zoomie, ale zależy mi na przesłonie /2,8/ Nie jestem pewna czy druga stałka /np 35 mm/ wystarczy na -zmienne przecież- warunki weselne.

Czym Wy fotografujecie? Co zabieracie ze sobą w dzień uroczystości?

Advertisements

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vot said, on 22 lutego 2011 at 20:59

    Tam obiektyw, Photoshopem sie wszystko naprawi :D

    BTW: …u mnie po zimie ani sladu juz od prawie dwoch miesiecy ;]]

  2. juana said, on 22 lutego 2011 at 18:30

    oj, nie wiem kiedy pierwsze. kupiłam sam korpus, bo obiektyw dostanę od (bartoszkozak.blogspot.com), a jest z wrocławia, więc moment przekazania dopiero w marcu. ale już się nie mogę doczekać. miałam kupić dużo wcześniej, od razu z filmami i obiektywem, ale delikatnie mówiąc, osoba sprzedająca zrobiła mnie w konia. bardzo delikatnie mówiąc. w sumie wyjdę na tym chyba o wiele taniej. :-)

    co do obiektywów, polecam popytać bezpośrednio fotografów ślubnych!


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: