analizaphotography

Posted in photography by analiza on 1 marca 2011


byle do wiosny

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. kopru said, on 5 marca 2011 at 12:32

    przejrzałem twojego całego photobloga, około 50 stron i muszę powiedzieć łał. lubię twoje kwadraty, na pewno mówiłem Ci to niedawno, przejrzałem też zdjęcia z dziewczyną z orange i jeśli masz coś więcej z kieva z nią to pokazuj bo bardzo mnie zaintrygowały :))
    P.S fajny pomysł z tą szmatka :-) uzbierałaś sobie w końcu na tą nową kasetkę? :)

    • analiza said, on 7 marca 2011 at 9:59

      baaardzo mi miło, trzeba na to dużo cierpliwości heh :) na kasetę wciąż brak środków ale kto to wie :) zastanawiam się tylko o jaką dziewczynę Ci chodzi? z orange… :myśli: ;)

  2. onibe said, on 2 marca 2011 at 21:03

    fajny fot: coś praktycznie z niczego

  3. Beata Bieniak said, on 2 marca 2011 at 16:25

    Już się jej doczekać nie mogę…


Skomentuj

