analizaphotography

fotofestiwal 2011

Posted in photography, wydarzenia by analiza on 7 marca 2011

Witajcie w świecie żywych :)
Po trzech dniach przymuszonej izolacji od internetu wracam do Was z dawką nowych ciekawych informacji i jeszcze nowszych,   :miejmy nadzieję:  ciekawszych zdjęć.

Zaczynając od informacji:  pewnego słonecznego dnia przywitał mnie list od organizatorów FotoFestiwalu w Łodzi. Inicjatywa fajna, tak jak i lista tegorocznych artystów, którą znajdziecie pod tym linkiem. Nie ukrywam, że byłam zaskoczona propozycją współpracy, a moje blogowe alter-ego zostało miło połechtane.
Zgodziłam się zostać ambasadorką tego wydarzenia, więc spodziewajcie się raz na jakiś czas newsów i apdejtów tematycznych :) A jak wszystko dobrze pójdzie to i zdjęć z wystaw i imprez okolicznościowych ;]

To tyle tytułem wstępu do serii postów sponsorowanych przez fotofestiwal. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam pod adres: www.fotofestiwal.com :)

Skomentuj

