analizaphotography

a moustache story

Posted in photography by analiza on 21 marca 2011

mały wąsik w hołdzie dla Adasia.


P.S. dziś mamy 21 marca.

[kiedyś, w zamierzchłych licealnych czasach, każdy miał swoją szkolną ksywę]
[moja powstała jakoś tak niewiadomo-skąd, niewiadomo-jak, niewiadomo-dlaczego]
[jedno trzeba przyznać moim znajomym – mieli fantazję]
[no bo ja byłam właśnie porą roku ]
[nie rudą, nie czarną, nie kręconą, nie suchą]
[kiedyś dla wszystkich byłam po prostu „wiosna” ]
[to były piękne czasy]

aj, wiele bym dała, by na chwilę móc wrócić do liceum.


komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vot said, on 21 marca 2011 at 23:25

    Szczerze mowiac to za kazdym razem, gdy widze maila z updatem od Ciebie to pierwsze na mysl przychodzi „O, Wiosna cos nowego wrzucila” :D

  2. paviarotti said, on 21 marca 2011 at 17:33

    Sprzeciwiam się! ksywa nie powstała w liceum!! było to już w gimnazjum, klasa III! i nawet nie będę przypominał kto ją wymyślił i z jakiej okazji to było :D

  3. didoos said, on 21 marca 2011 at 13:39

    poza tym to pamiętam (…)
    __
    edytowano przez analiza (21.02.2011 r. 12:49)

    musiałam Cię ocenzurować :P
    :*

  4. didoos said, on 21 marca 2011 at 13:37

    :) dla mnie to Ty zawsze i wszędzie, ever forever będziesz Wiosenem, Wiosenką, Wiosensonkiem:)
    i zawsze będzie mi się przypominać jak siedziałyśmy we wnęce na schodach i prawiłyśmy o przyszłość:)


Skomentuj

