analizaphotography

not strong enough

Posted in widoczki by analiza on 29 marca 2011


Apocalyptica - Not Strong Enough (feat. Brent Smith)

___
jestem na etapie tworzenia logotypu swojego bloga i … kurczę, mam z tym niemały problem ;)
chciałabym mieć ładny, schludny i prosty avatarek, ale marny ze mnie grafik, w związku z tym powstało takie coś:

jak myślicie, wygląda to jakoś? czy któryś z powyższych nadaje się do pokazania światu? :)

_____
Edit:

 

:)


komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. analiza said, on 30 marca 2011 at 12:49

    no to hop.
    :)

  2. aniut said, on 29 marca 2011 at 23:31

    Drugie odpada na bank, wg mnie stare najlepsze :)

  3. agraf said, on 29 marca 2011 at 17:48

    ostatni automatycznie kojarzy mi się z Tobą :)

  4. znikad said, on 29 marca 2011 at 11:21

    przeta dobry masz. a jak już to ostatni.


Skomentuj

