analizaphotography

[…]

Posted in photography by analiza on 12 kwietnia 2011


Moje ostatnie  manewry fotograficzne odbywały się tak dawno temu, że nawet nie chcę próbować liczyć ile czasu przemknęło mi przez palce. Można próbować się usprawiedliwiać, ale prawda jest taka, że o wiele wygodniej jest powiedzieć: „nie mam czasu” niż próbować zorganizować sobie życie tak, by na wszystko i dla wszystkich go starczyło. Miejmy nadzieję, że wkrótce to się zmieni, parę twarzyczek upatrzonych, słoneczko ujawnia pierwsze piegi i ładuje akumulatorki więc wszystko jest możliwe! :)

 

Dzisiejszy post jednak w zamyśle miał być o czymś innym.

 

Chciałam podzielić się z Wami  częścią swoich codziennychg rytuałałów  (tylko spokojnie, nie będę Wam przecież  opowiadać o szczotkowaniu zębów, możecie odetchnąć z ulgą :)
[niestety] bardzo rzadko kupuję papierowe wydania gazet, jestem poniekąd dzieckiem internetu, dlatego gdy mam do wyboru przejrzeć stronę internetową lub kupić/poczytać gazetę na ogół zawsze wybiorę sieć. Szanuję tylko książki – te w PDFach przestają być książkami- i zdjęcia…. te naprawdę dobre…. zdjęcia. Wracając jednak do „prasówki”.
Moje przystanki podzielić można na kilka grup: fotograficzne/modowe/społeczne [?]. Po sprawdzeniu maila i poczytaniu newsletterów z zary, h&m, deezee, sophisti, answear kolejnym przystankiem jest portal lula.pl i raz na jakiś czas kliknięciu na fashionnow.pl. Po niemałej dawce newsów urodowo-modowych klikam na fashiongonerogue i kimono.pl gdzie zawsze znajduję coś świeżego- prosto z modowych magazynów.  Lubię popatrzeć na te piękne kobiety ubrane w piękne ciuszki oprawione nierzadko pięknymi fotografiami. Po naoglądaniu się ładnych i kolorowych zdjęć wracam na ziemię i odwiedzam fotopolis.pl / swiatobrazu.pl żeby dowiedzieć się co, gdzie i kiedy się dzieje. Raz na jakiś czas wchodzę też na stronę fotokonkurs.info, którą gorąco polecam fotopstrykaczom, to moje główne źródło informacji na temat bieżących i nadchodzących konkursów. Kiedy natomiast jestem spięta i nerwowa kilkam na mistrzowie.org i cała złość mija :)

Co środę natomiast odprężam się czytając felietony Wojewódzkiego na stronie Polityki. Lubię gościa po prostu dlatego gorąco polecam Wam jego głupotki :)

__
P.S. pomijam w tym zestawieniu blogi wszelkie od tych fotograficznych po te modowe bo raczej nie starczyło by na wymienianie czasu ani miejsca :)

 


komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. chic4 said, on 12 kwietnia 2011 at 12:48

    o i nadrabiam wojewodzkiego ;) reszta tez zbadana ;)


Skomentuj

