analizaphotography

angie…

Posted in photography by analiza on 9 Maj 2011

niekonsekwentnie będzie bardzo w najbliższym czasie.
raz czarnobiało, raz kolorowo.

będzie troszkę kievowych  czarówmarów bo celowo bawiłam się kasetką w pobliżu promyczków.
wyszło prawie tak, jak chciałam.
prawie, bo zaświetlona miała być jedna klatka a wyszły z 4.
w sumie sama się o to prosiłam.

poza tym incydentem kiev, moje dziecko jedyne, kochane, było bardzo grzeczne.
i zrobił 12,5 klatki… !

 narazie to byłoby na tyle.
nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do śledzenia bloga bo w każdej wolnej nanosekundzie będę zasilać blogową bibliotekę w kolejne klatki.
stay tunned!

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. onibe - blog kulturny said, on 9 Maj 2011 at 12:55

    jest klimat, jest dobrze!


Skomentuj

