analizaphotography

trzynasta klatka

Posted in photography, zaświetlenie kliszy by analiza on 10 Maj 2011

alchemia spojrzenia
oczekiwanie

.

przyszedł maj
i kwitną bzy
to pewnie dlatego
czekam

komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. eve said, on 10 Maj 2011 at 16:55

    jest wspaniałe… to zdjęcie…

    kwitną bzy…dziś dopiero zauważyłam…

  2. onibe - blog kulturny said, on 10 Maj 2011 at 12:00

    najs

  3. juanka said, on 10 Maj 2011 at 11:55

    bardzo lubię ponadprogramowe klateczki. mi zawsze wychodzi 13 cały kwadracik, ale z różnym przebłyskami. lubię to! :)

    • analiza said, on 10 Maj 2011 at 11:59

      a mi właśnie pierwszy raz wyszła, troszkę się poprzycinała ale lepsze to niż nic :)
      [zwłaszcza że wcześniej dwie mi zginęły przez nieposłuszne lampy :) ]

      • aseptyczny said, on 10 Maj 2011 at 15:24

        jeśli nie wypali Ci lampa to zasuń szyberek, odepnij kasetę, naciągnij migawkę i powtórka z rozrywki :-)

        spoko ta 13sta

        • analiza said, on 11 Maj 2011 at 0:37

          wpadłam na ten pomysł dopiero po zmianie kliszy :) cóż, blondynka :)


Skomentuj

