analizaphotography

nie mam siły

Posted in photography by analiza on 15 maja 2011

Nie jestem pewna czy to wiosenna aura czy może efekt mojej niezbyt zdrowej ostatnimi czasy diety ale od jakiegoś już czasu miewam DZIWNE sny. A trzeba powiedzieć, że dotąd moje sny nie były zanadto dziwne, ot zwykłe bieganie, latanie, szkoła, praca. Najwyraźniej mój umysł postanowił mi zrekompensować dotychczasowe lenistwo i teraz moje sny wyglądają jak połączenie matrixa, pudelka i LSD. Raz jem śniadanie z Kate i Williamem, ratuję ich przez katastrofą, na ich zaproszenie przyjeżdżam do Londynu i robię ich zdjęcia ślubne, potem kłócę się z Wojewódzkim, na końcu za to widzę przyszłość, w której… może z resztą nieważne? :) i ten  kojący zapach bzu… Weird!

Wracając do zdjęć … W ramach chwilowej przerwy od kievowych kwadratów wrzucam kilka cyfrowych prostokątów, reszta zdjęć  do zobaczenia na często aktualizowanym facebookowym profilu. Zapraszam jak zawsze do klikania, lubienia, komentowania :)

P.S.
Pozdrawiam Was niedzielnie, zmykam teraz na rodzinny obiadek a o 20-stej wkurzam się oglądając xfactora! :)*  Do jutra!


Skomentuj

