analizaphotography

22

Posted in wydarzenia by analiza on 23 maja 2011

jakoś tak mi dziwnie.
kto by pomyślał, że te 22 lata miną.
tak szybko.

z wczorajszej okazji zrobiłam sobie prezent.
powiesiłam się w Bezdomnej, kupiłam misbihejvowy tiszert (dobrze, że nie miałam więcej pieniędzy, dla mojego konta byłby to definitywny K.O.) .
po prostu, szaleństwo.

mam też cichą nadzieję, że moje pobożne życzenia odnośnie pracy wypalą.
byłyby idealnym prezentem urodzinowym.
keep your fingers crossed!

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. analiza said, on 24 maja 2011 at 10:03

    dziękuję x2 :p

    :*
    :*

  2. aseptyczny said, on 23 maja 2011 at 11:06

    no tak, urodziny. Oczywiście zapomniałem wczoraj, więc tutaj skrobnę, że życzę najlepszego :-)

    fajny tshirt

  3. didoos said, on 23 maja 2011 at 10:56

    całkiem nieźle wyglądasz jak na sędziwą 22letnią staruszkę:)
    wish you luck :*


Skomentuj

