analizaphotography

cola chciała mnie zabić….

Posted in Uncategorized by analiza on 18 czerwca 2011

…czyli do jakiego stopnia potrafi sięgać ludzka /polska/ głupota :)

Nie wiem, czy pamiętacie, ale jakiś czas temu wrzuciłam posta, w którym podzieliłam się z Wami moją codzienną internetową ‚prasówką’. Były tam oczywiście fotoportale i inne okołofotograficzne strony. Dziś jednak zobaczyłam ten oto artykuł na gazeta.pl i …. padłam!

Oczywiście to nie jest wcale tak, że nie widziałam wcześniej tych sensacyjnych artykułów w kiosku ruchu ( zwłaszcza  screen z coca colą zapadł mi w pamięć )  ale jakoś zebrane obok siebie …tworzą obraz polskiego czytelnika gazet. No bo idzie taka babcia po gazetę i kupuje fakt, bo nazwę ma chwytliwą i piszą o polityce i o ‚ludzkich sprawach’ (!) no i o gwiazdach z TV.

Zgroza! Czesław sika! Chyra sika! Kaczyńska robi zakupy! Tusk je kiełbasę! Wałęsa zatruł się kaszanką!

[klik  na obrazek w celu obejrzenia większej ilości tych głupot] lub klik na internetowe wydanie

_____

p.s.

obiecuję, że już niedługo będzie bardzo fotograficznie, i kievowo, i holgowo, i małpkowo.

póki co sesja egzaminacyjna   /l/o/a/d/i/n/g/

Skomentuj

