analizaphotography

lotus flower

Posted in photography by analiza on 20 czerwca 2011

lekki cross.
to już chyba ostatnia klatka z asiowej kliszy.
długo nie mogłam się do niej przekonać.
chyba wciąż nie mogę.


tylko chwila i będę wolna.
ale jeszcze nie teraz.

teraz /w tle/ głos na dyktafonie.
ustrój RP ma zapewnić decentralizację władzy.

Komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Majka said, on 4 lipca 2011 at 23:45

    zrobiło mi się tak smutno oglądając Twoje prace, bo ostatnio choruję na Kiev’a tak okropnie, że straciłam chęci do fotografowania cyfrą. już nawet nie zaglądam do niej codziennie, nie głaszczę, nie mówię do niej! właściwie uwielbiłam sobie analogowego canona 300v i tylko podpinam moją stałkę i biegam z nim. po urodzinowym przypływie gotówki planuję wyszukać sobie pięknego, porysowanego średnioformatowca (zbaczając z tematu – czemu wszyscy tak naciskają na osiemnaste urodziny? ciotki zaciągają kredyty, babcie wypruwają pieniądze z poszewek). jednak nie wiem, czy jestem gotowa zamykać wszystkie emocje w kwadratach i tak uważać na dwanaście klatek za każdym razem, gdy będę budowała nowe historie…

    • analiza said, on 5 lipca 2011 at 14:15

      :) jeśli pytasz o radę w sprawie kupna średniego formatu mogę powiedzieć Ci jedno – kuuupuj!
      Choć zaczynając od początku – wszystkiego najlepszego! :)
      Teraz do sedna… powiem Ci szczerze – i mam nadzieję, że nie przyczepi się do tego komentarza żaden fotoalergik sprzętowy- ja nie umiem robić zdjęć cyfrą. Czasem mam wrażenie, że moje zdjęcia same mnie znajdują. Dlatego zawsze będę murem stała za analogową armią – nieważne czy będzie to mały obrazek, jakieś lomoniewiadomo, czy średni. Po prostu ten sprzęt wydobywa z Ciebie same najlepsze cechy, pozwala widzieć lepiej, więcej. Jeśli masz okazję ($) to kupuj bez zastanowienia. Tylko oczywiście najpierw poproś o gwarancję rozruchową bo te maszyny mają tendencję do nietrzymania czasów i niepokornych migawek :)
      12 klatek? To czasem aż za dużo, sama zobaczysz :)

      będę czekać na efekty!


Skomentuj

