analizaphotography

Urban Jibbing Contest

Posted in wydarzenia by analiza on 7 lipca 2011

za to lubię kraków – zawsze coś się dzieje!

Pisałam we wczorajszej (?) notce, że odebrałam kliszę z małpki. W związku z tym faktem, zaraz po wyjściu z labu, z podnieceniem przeglądałam moje świeże  (jeśli można powiedzieć, że zdjęcia kliknięte na przełomie marca i maja są „świeże”) 36 klatek. Ponieważ z zasady nie pamiętam co siedzi na kliszy spodziewałam się jakichś portretów, krakowskich nóg i chodników, może gołębi? ale na śmierć zapomniałam, że  znajdę na niej te zdjęcia! Faktycznie pewnego marcowego dnia moim oczom ukazał się niecodzienny widok, który postanowiłam uwiecznić swoim wielozadaniowym i super-zaawansowanym kombajnem marki canon:)  Wracając zmęczona z wykładów zobaczyłam grupę  wariatów skaczących po barierkach na deskach (moim faworytem był Kuba D. ^^ który w końcowej kwalifikacji zajął 2gie miejsze)  i… omfg, nartach!
Nie wiedziałam, że tak też można! :D
Jako zdeklarowany tchórz przyglądałam się poczynaniom tych chłopaczków z niemałym podziwem i oczami szeroko zamkniętymi (bo w mojej wyobraźni za każdym razem kończyli ze złamanym kręgosłupem- w rzeczywistości nie było tak źle, tylko dwa poważniejsze upadki wymagające pomocy medyków, choć oprócz mnie nikt specjalnie się tym nie przejmował).  Ponoć chłopaki są przyzwyczajeni do złamań i potłuczeń. Okej.
W przypływie adrenaliny unoszącej się w powietrzu postanowiłam wyciągnąć małpkę z torebki i zaryzykować parę klatek :D Jak szaleć to szaleć! Sumasummarum wypstrykałam pół kliszy i jeśli chcecie mojej rady: nie bierzcie ze mnie przykładu. Małpkowy urok niestety nie sprawdza się w ekstremalnych sytuacjach i nie ma się co łudzić, że jest inaczej :) Amen.

l

Komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. everydaydiscovery said, on 7 lipca 2011 at 15:53

    skakanie na nartach- niezły hardkor :)

    • analiza said, on 7 lipca 2011 at 15:59

      fcuk, myslałam, że połamią albo narty albo siebie! :D


Skomentuj

