analizaphotography

odmień swoją starą!

Posted in reklama by analiza on 27 lipca 2011

—–początek reklamy—–

Witajcie :)
Kto śledzi fejsbukowy profil ten miał już okazję odwiedzić stronę OKLEJGO.PL, gdyż jakiś czas temu link do niej pojawił się na mojej ścianie. Jeśli natomiast nie wiecie jeszcze nic o tej mega ciekawej częstochowskiej inicjatywie- koniecznie nadróbcie zaległości! :)

Przyznam szczerze i bez bicia, że ja sama zapoznałam się z ofertą sklepu stosunkowo niedawno – za sprawą mojej Przyjaciółki. Okazało się, że oprócz prowadzenia swojego autorskiego bloga, Judyta zajęła się ostatnio prowadzeniem drugiego, tym razem oklejowego, bloga i jako ambasadorka marki szerzy ideę oklejania świata wśród szarych, nieoklejonych ludzi takich jak ja :)  I trzeba przyznać, że zadanie ma dość łatwe, bo naklejki na ściany czy maty magnetyczne proponowane przez sklep z łatwością skradły serce nie tylko moje, ale także mojej mamy, cioci, siostry, sąsiadki… bo tak szybko odmienić kuchnię, bez nieodwracalnych zmian!

Oferta sklepu jest stale poszerzana, pojawiają się też ciekawe promocje, był konkurs no i ogólnie … numbers are still growing!

Odwiedzajcie, kupujcie, oklejajcie :)
peace!

_____
apdejt: firma właśnie wprowadziła do oferty obrazy na płótnie z dowolną, wybraną przez Was grafiką lub Waszym zdjęciem pamiątkowym! Po więcej informacji zapraszam tu: http://oklejgo.pl/obraz-na-plotnie.html


Korzystajcie z promocji!!


—–koniec reklamy—–

Skomentuj

