analizaphotography

lubię to!

Posted in photography by analiza on 7 września 2011

                 Po powrocie z krótkiego pobytu w Gdańsku (na który wczoraj znów najechali Niemcy:) okrutnie wkręciłam się w szeroko pojęty street art.
Do tej pory nie spotkałam się ‚na żywo’ z tak cudownymi obrazami ludzkiej wyobraźni i kreatywności w wielkim nieraz formacie na szarych cegłach mniej lub bardziej opuszczonych budynków! Niestety, moim spacerom w najciekawszych chwilach nie towarzyszył aparat, i nie ukradłam żadnej, nawet najmniejszej klatki tych malowideł. Jeśli więc chcecie zobaczyć Gdańsko-Gdyńskie-Sopockie cuda musicie sami się tam wybrać! Ja osobiście wybrałabym się tam z chęcią jeszcze nie raz… i nie tylko tam! Bo street art to- jakby nie było- zjawisko globalne ale, mimo najszczerszych chęci, nie stać mnie podróżować po świecie tylko po to, by móc na żywo obejrzeć wszystkie interesujące murale!
Na szczęście mamy internet, na szczęście sa ludzie, którym się chce wybierać creme de la creme spośród światowych ścian i dzielić się nimi z innymi. Na szczęście mamy takiego Sebastiana z Los Angeles dzięki któremu taka Ania z Jędrzejowa może oberzeć takie oto cuda:

więcej (dużo więcej) znajdziecie na stronie http://unurth.com/

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Juana said, on 7 września 2011 at 14:56

    ciekawy street art czeka na ciebie też we wrocławiu. to jest sprawa, jakiej brakuje mi w krakowie, ale kraków jest za sztywny na takie zabawy!


Skomentuj

