analizaphotography

update

Posted in Uncategorized by analiza on 8 stycznia 2012

Chciałabym napisać, że przecież mam teraz tyle na głowie, że szkoła i praca, do tego jeszcze jakieśtam życie,  albo że uderzył we mnie meteoryt i że właśnie przez to wszystko nie mogłam skrobnąć conieco na blogu.
Prawda jest jednak taka, że fotograficznie przymarłam,  w lodówce niewywołana klisza czeka na podróż do Kielc i tylko jakoś zawsze coś staje na przeszkodzie. A jak nie ma zdjęć, to nie ma o czym pisać. Przynajmniej nie tu.
Całkiem prywatnie natomiast – żyję i mam się całkiem nieźle, choć spierzchnięte usta i denerwująca grzywka dają o sobie znać, w wolnych chwilach odwiedzam fotoulubione blogi jaki cichy wielbiciel (kolejny anonimowy numerek w statystyce liczby odwiedzin).

Obiecuję poprawę, proszę o pokutę i rozgrzeszenie, a tymczasem wyhaczywszy u Kieubaski linka do czegoś na wzór fotokonkursu fejsbukowego, proszę co wytrwalszych o zalogowanie się do tej nieszkodliwej appki i zagłosowanie na moje i meduski zdjątko :)

https://apps.facebook.com/viva_moda/g.php

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. LR said, on 13 sierpnia 2013 at 10:10

    cool photos :)

    http://photographyor.blogspot.de/

  2. zuziah said, on 9 stycznia 2012 at 22:42

    ojj jak ślicznie ♥


Skomentuj

