analizaphotography

świeże sprawy z Juaną

Posted in photography by analiza on 11 grudnia 2014

Obudziłam się
więcej na fejsiku http://facebook.com/analizaphotography

24390007m 24390010m 24390011mbw 24400006czb mały 24400009mbw

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. ula said, on 16 stycznia 2015 at 14:28

    Nie rozumiem tej mody na wiecznie zgarbione plecy na zdjęciach. Przecież modelki wyglądają jakby miały okrągłe plecy. Na fb wrzuciłaś takie zestawienie 9 zdjęć, wszystkie dziewczyny pogarbione. Pojedyncze zdjęcie w serii nie razi, ale nagromadzenie ich już tak.
    To nie ma Cię w żaden sposób urazić, podobają mi się Twoje zdjęcia, bloga odwiedzam raczej systematycznie. Po prostu ostatnio rzuciło mi się to w oczy.
    Pozdrawiam,
    Ula.

    • analiza said, on 16 stycznia 2015 at 14:36

      Hej;) spoko, nie czuje sie urażona;) każdemu podoba się co innego. Jeżeli chodzi o moje zdanie w tej sprawie to jest ono proste – większość moich zdjęć – zwłaszcza te z Asia – w odbiorze miały być raczej smutne i sentymentalne. Jak ja jestem smutna i semtymentalna to nie siadam na parapecie dumna i wyprostowane tylko zwinięta w żółwia:) w ogóle jak się tak zastanowię to faktycznie większość pogarbiona;D aż zwrócę na to uwagę następnym razem;)
      Pozdrawiam serdecznie:)


Skomentuj

